Wednesday 14 December 2011

Sialnya pulak saya ni..

Assalamualaikum n salam sejahtera..sejak kejadian 1 hari di kampung tu mata ku seringkali ternampak benda halus.. adushh , aku ndak mahu lagi hijab ku di buka.. aku tidak mahu lagi mahu tengok2 bende sebegitu rupa, kali ini aku nampak di rumahku sendiri.. tapi kali ini aku tidak macam malam tu gelabah, mungkin sebab tu kali yang pertama right ?? mungkin juga kan?? kali ni aku nampak sebab time tu haus, biasalah orang bibir kering ni mesti minum banyak air lagipun memang terbiasa sejak zaman kanak2 lagi (cehh kanak2) suka minum air, lagipun aku selalu sangat tidur lewat dan aku ni pun orangnya tidak banyak bergaul sangat, almaklumlah trauma kena bodoh2...kali ni hantu ni macam sengaja menampakkan dirinya yang warna putih tu, macam tu terlihat ke jendela yang pecah kebetulan masa tu angin kencang jadi tabir pun terbuka lah then tiba2 si kawan ni lalu depan2..cis! kenapa lah kan?? orang2 caka means my cousin, aunt, brother, mother and father cakap kalau nampak benda sebegitu rupa means makluk berwarna putih tu sial sudah betul ka??? aku tidak mahu jadi malang dan sial adushh...="=

macam biasa ayat hari ni...
1) Tambirang - Belagak,bajet lebih..
2) Cincai- easy going...(cth: macam ni lah tauke cincai lah kasiklah kasut ni 9 ringgit)

No comments:

Post a Comment