Monday 5 December 2011

Outing Outing...

Assalamualaikum... tdy kluar outing2 , jmpa someone yang ak pernah minat (minat ndk lebih okey) masa darjah 5 lagi bah .. lama sudah 4 tahun lebih yang lalu lalu sudah pun... aku jumpa Mohammad Farhan , tapi sayang semalam aku ada chatting dengan dia ternyata minat ku cuma syok sendiri meyh .. hahaha kasihan... peduli apa bukan aku mati pun , tidak kesah saya... yang penting aku berjaya , dan lulus PMR dengan cemerlang... InsyaAllah , 23 ni penentuan selama bertahun-tahun belajar untuk kejayaan PMR , kalau failed , adalah orang kena pukul ni.. kalau lulus pulang dengan tangisan gembira... tapi orang cakap kalau mahu lulus kita kenalah yakin yang kita akan lulus , tidak begitu ? betullah.. cikgu kaunserling selalu cakap (budak problem slalu msuk kaunserling) tapi kan , orang cakap boleh memotivasikan diri bah orang yang selalu masuk kaunserling ni , dari jahat ke baik.. ada juga orang macam itu.. aku lebih suka jumpa orang nasihatkan aku memandangkan aku ni memang degil sedikit orangnya hahaha...:)) hari ni bosan saja tau...


so ayat hari ni...
1)Teriak - Jerit cth: kuat pulak tau berteriak orang gila ini... hahaha
2)bubut-kejar cth: jangan lah kau bubut aku bah , bikin malas tau kau ni.. mana2 aku pergi membubut saja...

No comments:

Post a Comment