Friday 6 January 2012

Tercabar...

Assalamualaikum..sekian lama tidak mengupdated blog ini...bru hari sebab ibubapa ku mengcrontrol time2 on9 ku..hahhaha...semalam pergi sekolah penuh dengan semangat belajar...:D tiba2 lepas rehat dapat khbar si kawan satu orang ni di terima masuk ke SMK Datuk Panglima Abdullah...lepas dia melambai tangan dan mengucap selamat tinggal untuk kami student 4A...aku rasa tercabar terus, hati rasa tidak tenteram jak...duduk pun tidak sudah senang...pokoknya susah hati lah...muka yang penuh dengan senyuman bertukar menjadi muka yang menakutkan..hahaha akibat tercabar sahaja...bunyi loceng kedengaran menandakan masa pulang ke rumah...tidak singgah ke mana2 terus balik ke rumah dengan perasaan sakit hati dan juga tercabar... sampai jak di depan rumah tiada soalan lain yang keluar dari mulut ku..."mana mamak??" kakak ku pn menjawab "ada di SMKDPA" aku pun.."hmm.." sebenarnya perasaam fobia yang aku rasa tu ada lagi sebenarnya...takut kena tolak bah...buat sakit hati tu kalau kena tolak..macam mahu tumbuk diri sendri saja..terus terang sekarang ni pun rasa tidak tenteram ada lagi...=.= apalah keputusan cikgu HEM SMKDPA tu kan..keputusannya terjawab hari Isnin ni...kalau dapat , dapatlah kalau tidak..nah kahwin la aku..tidak mahu sudah aku sekolah...sakit feeling saja...tapi kemarin tu , betul2 rasa mahu terbang saja tau...tercabar betul aku..tidak pah kalau tidak dapat sekolah tu , cari jalan shortcut kita...pergi ke mana2 sekolah yang ada kekosongan...

ayat hari ni..
Loggon = petir (bajau)
Banan Kababu'an = Para makcik makcik (bajau)

No comments:

Post a Comment